Zostań doradcą nie sprzedawcą

Poznaj moją autorską metodę pracy i przestań się martwić o nowych klientów w branży ubezpieczeniowej.

Autorka

Katarzyna Pilczuk

Cześć, od prawie 10 lat jestem doradcą ubezpieczeniowym. Od początku mojej pracy w branży przyglądałam się pracy agentów, którzy każdego dnia parli do przodu w walce o następnego klienta i satysfakcjonujące dochody. Wiedziałam,  że nie chcę uczestniczyć w tym nigdy niekończącym się wyścigu. Miałam marzenie aby odwrócić te proporcje i aby to klient zabiegał o współpracę ze mną.

Opracowałam swój system pracy, który nie tylko pozwolił mi osiągnąć ponadprzeciętne wyniki, ale rok do roku znajdować się w gronie MDRT , czyli należeć do najlepszych sprzedawców ubezpieczeń na świecie. I co najważniejsze już teraz nie muszę się więcej martwić o nowego klienta.

Katarzyna Pilczuk

Dla kogo są moje książki?

sharing

dla osób ,które chciałyby zwiększyć swoją średnią składkę do ponad 10 000 zł

promotion

dla agentów, którzy chcą w procesie sprzedaży nie spotykać się z obiekcjami

meeting

dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność do ponad 80%

group

dla tych, którzy nie chcą nigdy więcej martwić się o klientów

Dowiedz się jak trafić do grona MDRT, czyli najlepszych sprzedawców ubezpieczeniowych na świecie

Tylko pierwsza część książki?

Chcesz nabyć tylko pierwszą część książki "Zostań doradcą – nie sprzedawcą"? Możesz zrobić to klikając w poniższy link.

Opinie o książce

Kasię znam od dawna i byłem bardzo ciekaw, co pojawi się w tej książce. Jej zawartość opisuje pracę w doradztwie ubezpieczeniowym od najważniejszej strony – bycia doradcą klienta, a nie sprzedawcą ubezpieczeń. Podobnie, jak Frank Bettger (jeden z najlepszych agentów ubezpieczeniowych w historii Stanów Zjednoczonych) Kasia stawia na wartości. Patrząc na historię jej osiągnięć, to był strzał w dziesiątkę. Ta książka przypomina, że sukces nie opiera się tylko na słowach co robić, ale również kim być. Jest to zwłaszcza istotne, jeśli chcesz skutecznie tak jak Kasia, pozyskiwać klientów zamożnych. Cieszę się, że książka ma taką formę, każdy, kto chce osiągnąć prawdziwy sukces, a nie tylko posprzedawać ubezpieczenia powinien ją przeczytać.

Adam Kubicki 

Właściciel firmy szkoleniowej i doradczej w branży ubezpieczeniowej i finansowej

"Dzień dobry,
Katarzyna napisała książkę o pracy z klientem w branży ubezpieczeń po 10 latach wykonywania zawodu. Tym samym pozycja, którą przeczytasz,  jest po pierwsze dojrzała, ale po drugie - co jeszcze ważniejsze - skupia się jedynie na tych elementach, które działają i przynoszą ponadprzeciętne rezultaty.
To być może pierwsza książka na polskim rynku, jaka jest napisana przez członka prestiżowej organizacji międzynarodowej MDRT , która łamie stereotyp sprzedawcy ubezpieczeń poprzez pokazanie, jaki jest to prestiżowy, dochodowy i pożądany zawód w dzisiejszym świecie."

Marta Woźny-Tomczak

Prezes Zarządu firmy szkoleniowo - doradczej Personia Sp. z o.o. Sp.k.

"Moją pracę w ubezpieczeniach zawdzięczam Kasi Pilczuk.To ona jest moim osobistym agentem oraz doradcą.
Podziwiając Kasi sposób pracy, podejście do ludzi oraz wysoką kulturę osobistą z dumą dołączyłam do jej zespołu sprzedażowego. Etyka zawodowa i indywidualne traktowanie każdego człowieka jest cechą przewodnią Kasi.
Katarzyna to skarbnica wiedzy i doświadczenia przeplatanego nieprzeciętną empatią.
Zastosowałam jej metody opisane w tej książce 1:1 i już w pierwszym roku pracy znalazłam się w gronie najlepszych doradców w firmie
Życzę każdemu takiego opiekuna oraz „ szefa”."

Joanna Grądziel

Konsultant d.s. planowania finansowego

Co zawiera książka

Instrukcję

jak krok po kroku poprowadzić mistrzowskie spotkanie sprzedażowe

Wiedzę

jak rozmawiać z klientem o ubezpieczeniu na życie i umowach głównych emeryturze

Pomysły

co zrobić, aby wznieść swoją markę osobistą na mistrzowski poziom

Zostań doradcą nie sprzedawcą

Dlaczego warto przeczytać książkę?

Zasób 1

poznasz metody, które zaimplementowane 1:1 wśród członków mojego zespołu dają ponadprzeciętne rezultaty

Zasób 1

zdobędziesz wiedzę jak uzyskać składkę na poziomie 2,5 raza średniej krajowej , wskaźnik utrzymania polis na poziomie blisko 100% bez względu na czynniki zewnętrzne (kryzys)

Zasób 1

dowiesz się co zrobić, aby każdy klient przynosił ci dwóch następnych wysoce marżowych klientów

"Gdybym na początku swojej drogi dostała taką książkę wszystko potoczyło by się znacznie szybciej. Oto przed Tobą narzędzie, które poprawi Twoje rezultaty już po 2 godzinach lektury."

Dajemy Ci na to gwarancję albo możesz zwrócić książkę do 14 dni!